CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 23. mars 2009

El Caco

Jeg har så sykt, vanvittig, herlig dilla på El Caco. Fikk det nye albumet, Heat, i posten for to uker siden, men siden pc'en min av en eller annen grunn ikke vil spille av cdplater (LOLWUT, sier jeg), så fikk jeg ikke sjekket det ut før i forrige uke, da jeg fikk den fikse ideen å laste inne albumet på MAMMA sin pc, rappe USB-penna og så overføre sangene til MIN pc, og over på iPoden. Tungvindt, men verdt det, siden det albumet har gått nesten konstant siden da. Jeg GLEDER MEG til de spiller på Rock mot rus, som er NESTE HELG alt. Tiden går så fort. Omigoditjwp305iuq3+wr!!! Akkurat NUH har jeg spesielt dilla på Heat Heat. FIkk ikke til å laste den opp, men fant sangen på Youtube. HØR, den er rå!





Det føles nesten litt rart å høre på rock igjen. Har hatt en laang periode nå der det har gått i trance, eurobeat, hip-hop og Lady GaGa. 8D Ikke at det gjør noe, det, alltid bra med litt variasjon. Og ingen kan mislike El Caco!

1 kommentarer:

Zombiecore sa...

uuuh i LOOOVE el caco :D
er d nye albume bra? :P har ikke hørt d, å får ikke gjort d heller sia laddern t pcn ikke funke -_- å dritt pcn æ fikk lån på skola ikke gir entt når æ e heime av en eller anna grunn -_-


<33