CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 22. mars 2009

Sorry, sorry.. og Scarlett Johansson

Ikke skrevet siden Torsdag, gitt! Mars er visst en dårlig blogg-måned. 8D Har faktisk ikke hatt tid, og det er vel egentlig positivt. Har ikke hatt det dødstravelt, men puslet med en del småting, vært på Teria og vært på revy i helgen, i tillegg til at jeg har sovet en del. Sliter ekstremt med søvnen for tiden.. og jeg er veldig flink til å ligge å stresse meg selv med å tenke ”nå MÅ jeg sove” – og da får jeg i alle fall ikke sove, såklart. Så fra Fredag-Søndag er det ufattelig deilig å kunne slå av vekkerklokka og vente til jeg sovner av meg selv, uten å tenke ”jeg må opp om to timer”.

NOK OM DET. Gidder ikke blogge mer om meg selv akkurat nuuu. 8)))))))))))))))

I dag får dere hvile øynene litt på Scarlett Johansson. Jeg har likt Scarlett helt siden jeg så hestehviskeren da jeg var.. 8? Noe sånt. Hun har et spesielt utseende, og selv om selve stilen kanskje ikke er den mest oppsiktsvekkende, så ser hun som regel veldig bra ut. Både til daglig og i kjoler på den røde løperen! DET ENKLE ER OFTE DET BESTE??? 8D

Herlig kjole!






Fantastisk bilde


1 kommentarer:

Solveig Irene sa...

Stilen til Scarlett er lekker! o.o