CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 5. januar 2009

40 ting dere kanskje ikke visste av meg

Inspirert av flere andre bloggere, skal jeg rable ned ting dere kanskje ikke visste om meg. Iallefall hvis dere ikke kjenner meg.

1. Jeg har aldri vært i Danmark
2. Jeg var ikke i Sverige før jeg var 14
3. Jeg har knust høyre fortann seks ganger
4. Jeg begynte å røyke fordi jeg var hyperstressa en periode
5. Jeg har spilt piano siden jeg var 7 år gammel og spiller ennå
6. Jeg har alltid fått høre at jeg er teoretisk flink, men jeg skulle gjerne sett noe til det selv
7. Jeg brukte briller til jeg var 10, da slutta jeg i protest. Synet mitt har ikke forverret seg noe siden.
8. Jeg vil helst greie alt selv
9. Jeg ville bli veterinær helt til jeg fant ut at man måtte ha omtrent over 6 i snitt
10. Jeg har lest alle Harry Potter-bøkene sikkert 10 ganger hver
11. Jeg hater å prate engelsk høyt fordi jeg synes jeg høres ufattelig teit ut
12. Jeg har telefonfobi, no kidding. Jeg takler ikke å ringe til folk og det er veldig ofte jeg ikke takler å ta telefonen heller. Det har vært sånn så lenge jeg kan huske.
13. Jeg begynte å se på Hotel Cæsar fordi Morten tvingte meg til å se på det når vi var sammen, siden ble jeg trofast tilhenger og er det ennå.
14. Jeg har flyttet en gang i mitt liv, fra et rekkehus til et toetasjes-hus som lå rett over gata. (Nå teller jeg ikke med flytting for å gå på skole, hey, Andenes er fremdeles "hjemme")
15. Jeg er litt for flink til å utsette ting
16. Jeg var stor tilhenger av black metal for mange år siden. Så slutta jeg å høre på det fordi jeg fant ut at jeg egentlig hata det.
17. Jeg sluttet å vokse som 11åring
18. Jeg begynner å lure på om jeg er seriøst avhengig av Pepsi Max
19. Jeg var vegetarianer første gang i et halvt år da jeg var 12, men slutta fordi jeg syns det var flaut å si nei når jeg ble tilbudt kjøtt, hahah. Slutta å spise kjøtt igjen når jeg var 15, og har ennå ikke spist en kjøttbit på over 3 år.
20. Jeg er sykt redd for edderkopper, noe jeg har vært helt siden jeg så en liten svart jævel inne i gangen hjemme og begynte å storbælje.
21. Jeg syns hvitost og brunost smaker godt sammen
22. Jeg har sett på litt for mange zombiefilmer, enda jeg syns de er FÆLE
23. Jeg har drømt om egen hest så lenge jeg kan huske, og er sikker på at jeg skal oppfylle den drømmen en gang
24. Jeg har farget håret plenty of times, men vender alltid tilbake til å bli blond
25. Jeg har aldri i livet engang vurdert å bli frisør før nå
26. Jeg er veldig reiselysten og vil se det meste av verden, samt bo i utlandet.
27. Jeg har en tendens til å bekymre meg ekstremt for fremtiden.
28. Jeg er redd for å bli gammel.
29. Jeg syns peanøttsmør er dritgodt.
30. Jeg likte ikke pizza og pølser når jeg var liten. Derimot elska jeg sild og lever og rogn.
31. Jeg har bitt negler i alle år. Ikke engang spesiallakk kjøpt på apoteket, har fått meg til å slutte.
32. Jeg er utrolig kresen når det gjelder alkohol, og det er ikke mye jeg faktisk liker.
33. Jeg tok engang feil av cola og kaffegrut fordi pappa hadde tømt den i ei colaflaske. Trenger vel ikke si at jeg brakk meg..
34. Jeg føler meg som en nerd hvis jeg sitter inne ei helg med mindre jeg er syk.
35. Jeg er utrolig rotete og har klart å rote bort alskens mobiler, klær, sko, dataledninger +++.
36. Jeg har aldri likt gym. Ikke fordi jeg var en feit lat unge, men fordi jeg følte at alle stirra på meg og lo av meg innvendig. :p
37. Jeg bekymrer meg mye for økonomien min, og da spesielt framtidig økonomi.
38. Jeg har innsovningsvansker og søvnproblemer generelt, men når jeg først sovner kan jeg sove lenge.
39. Jeg spiser ikke mat som utgår på dato innen 3 dager.
40. Jeg liker ikke å smile på bilder, fordi jeg syns jeg har så hemma smil. Iallefall når jeg viser tennene.

...Det ble veldig mange "jeg", men hey!

1 kommentarer:

Frida sa...

"12. Jeg har telefonfobi, no kidding. Jeg takler ikke å ringe til folk og det er veldig ofte jeg ikke takler å ta telefonen heller. Det har vært sånn så lenge jeg kan huske."

Samme her -___- hvis det er et nummer jeg ikke kjenner igjen tar jeg aldri mobilen. Men jeg har selv vansker med å ta den selv når det er kjæresten...

OG KAN DU SPILLE PIANO? Awesome *-*