CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 28. januar 2009

Kort innlegg

Jeg er lat, så dette blir kort.

(Haha, forresten fant jeg nettopp ut at ungdomsbedriften vår kommer opp hvis du søker på 1881. Det er litt kult, da. ;D)
Aprobos ungdomsbedrift, jeg har kunde imorgen.. Det er litt skummelt. En dame som skal stusse håret og ta en minicolorasjon, så ikke det verste, men likevel.. Jeg er så redd for å gjøre feil. : ugh. Jaja, får satse på at alt går som det skal!

I går og i dag hadde vi en oppgave på skolen, jeg ble nettopp ferdig med innleveringen. Klippa en sveis, utførte en minicolorasjon og en frisyreforming. Det gikk ganske greit det, selv om sveisen ble litt.. eh, rar liksom. Den var inspirert av himecut, men skulle samtidig ikke ligne akkurat på en himecut, også er den ganske kort. DERE KAN JO SE SELV.



Haha, please ikke le. Jeg vet den ser litt rar ut. : Var ganske annerledes sveis før jeg begynte, da var det ikke lugg engang, så forskjell ble det nå iallefall. Takk Gud for at oppgaven ikke het "lag verdens fineste sveis". Skulle forresten ønske dukkehåret vokste av seg selv, det hadde vært bra. Men litt freaky også, når jeg tenker etter.

JEJE, nok skoleprat for idag! Jeg og Marius så Død Snø idag, haha, for en film! Jeg lo og skjærte grimaser om hverandre. Vår alles kjære Stig Frode Henriksen fra Kill Buljo hadde forresten en genial rolle. "Æ sa jo vi skulle dratt til Sunny Beach!" Haha. Koselig kveld. :) Tiltross for at jeg HATER zombier. Det er rart egentlig, før kunne jeg se fem zombiefilmer i slengen og bare le, nå er jeg faktisk ganske redd dem. : Så at dette var en komedie-splætter, passa meg bra! Men likevel..

Jeg ville ikke likt å truffet på disse karene på hyttetur i skogen.

0 kommentarer: