CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 27. januar 2009

10 sanger jeg har dilla på NÅ

bHer er 5 sanger jeg har hørt ofte på i det siste. Alle er såklart kjempeawesome og alle burde høre de. Jeg har altså så fantastisk musikksmak!

The Cramps - I wanna get in your pants (ingenting som litt god gammel punkrock)


Lily Allen - The Fear (I don't know) (Jeg mener det, jeg kunne gifta meg med den dama. Hun slår Katy Perry ned i støvlene anytime)

Pixies - Gigantic (klassiker!)

Zombina and the Skeletones - Nobody likes you (eh ja, videoen hakke noe med sangen å gjøre, men ok. Bisarr rock som hører hjemme i gothmiljøet trenger ikke å være dyster! :D)

Dir en grey - Glass skin (jeg slutter aldri å elske Dir en grey. Og denne sangen er avslappende delux, iallefall i mitt hode. Hehe.)

Blümchen - Heut ist mein tag (Leve 90-tallet!)


Klovner i kamp - Andeby City (digger videoen, præhæ: Og sangen er grisekul!)

Ebba Grön - Beväpna er (er det noe Sverige kan, så er det punk)

Gigi d'Agostino - The Riddle (streken!!! Og nok engang, leve 90tallet)

Guro Josh Project - Infinity 2008 (alle har vel hørt denne, og ja, den er awesome. Håper dette blir russelåta!)

Kos dere! ;)

0 kommentarer: