CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 17. januar 2009

Stå opp midt på natta

Igår dro jeg altså til Bodø, og hoppet frisk og rask ut av sengen klokka 4 om morgenen.
Ok, scratch that last. Jeg var så sykt trøtt at jeg omtrent ikke så hvor jeg gikk, bare sjangla meg ut fra soverommet og inn på badet, som naturligvis var ISKALDT. Beste morgenen jeg har hatt på lenge, altså..
Jeg sovna på flyet til Bodø, og da vi landa klokka 7 var det ennå 4 og en halv time til vi skulle i møte. Det mest fornuftige jeg kunne gjøre var jo å sove, så det gjorde jeg også. Våkna 1055, og forta meg ned på toalettet for å fikse på trynet litt.. Etter å ha sovet i tre og en halv time på en iskald flyplass føler man seg ikke så veldig fresh. Gidder ikke skrive så mye om selve møtet, det gikk nå greit det. Hadde uhorvelig store problemer med å holde meg våken.. Dette er siste gang jeg tar morraflyet til Bodø!
Vi var iallefall ferdige litt over 3, og så bar det til City Nord. Jeg gikk og hangla som en annen fyllik, men shoppe skulle jeg. Endte opp med en skinnjakke og en søt strikkakjole. Etter det orka jeg ikke mer, rett og slett. Lite shopping altså, men jeg skal da tross alt være her fra Tirsdag - Fredag neste uke, så jeg får alltids tak i mer. Vi dro til flyplassen for å vente på flyet (som skulle gå 2050 - takk for regelmessige flyavganger, altså..) og jeg sovna liksågodt igjen. Sov fra 17-20, DIGG. Selv om jeg følte meg som en zombie etterpå. Var iallefall endelig hjemme klokka 2207, etter noe som seriøst var en av de mest slitsomme dagene jeg har opplevd på en stund!

5 kommentarer:

Frida sa...

Æh, morgenflyet er så stress. Jeg hold på å miste flybussen når jeg skulle ta første fly på sist lørdag z_z

Emilie sa...

Ja, det suger x_x

Anne Berit sa...

Hva slags møte? Og skal du ikke på neste ridetime da? ;)

Emilie sa...

MFT - Multifamilieterapi, altså no greier for pårørende til syke. Ikke spør XD

Skal det håper jeg, for jeg skal mest sannsynlig ta kveldsflyet fra Skagen, og da rekker jeg det :D

Anne Berit sa...

Okei. :) Jammen det er bra. ^^