CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 13. januar 2009

Fin tur

Idag skulle jeg egentlig ha ridetime, men siden det var is på banen spurte Anne Berit om jeg ville være med å ri tur :) Takket ja til det! Jeg red Isak, en skjønn fjording som for det meste var rolig og bedagelig. Da vi travet et stykke brøt han plutselig ut i gallopp, og sprang et lite stykke før jeg greide å ta ham inn. :p Rakk ikke å bli redd, alt jeg tenkte mens jeg satt der var "ikke få panikk, det går bra, få ham til å stanse" Heheh. Det gikk bra da. :D Var en kjempekoselig tur! Vi skulle egentlig ri i Gryttingsdalen, men der var det skiløp idag, wtf. Perfekt timing! Så vi red litt overalt egentlig :) Tipper Isak var bra lei av meg tilslutt, haha. Da vi hadde ridd en stund vendte han bent om og gikk bestemt ivei mot stallen, og han var virkelig bestemt, så da ga vi oss. Flinke meg som ikke klarer å ha overtaket over hesten, ja :P

Etter å ha ridd så var jeg med å fore hestene og gjøre klart for kvelden. Det var kjempegøy! Syns fremdeles jeg er kjempeheldig som har begynt der. Det er ikke noen "og hvem tror du at du er"-mentalitet der, iallefall ikke som jeg har merket hittil. :p Jeg er jo helt ny der og i tillegg litt "ute" av hele ridningen, så jeg har jo mye å ta igjen, men pytt, jeg kommer nok inn i gamle takter etterhvert. :D Idag slapp jeg forresten å fryse halvt ihjel, det sluddet en del og det var ikke akkurat varmt, men jeg holdt ut hele rideturen uten at det kjentes ut som om fingrene mine var på tur å falle av. Så nå vet jeg hvilke hansker jeg skal bruke herretter!

Alt i alt, en topp dag. Nå skal jeg egentlig skrive rapport, som skal være innleverd klokka 2355 i morgen, men.. someone get me started. JEG ORKER IKKE. Jeg har jo begynt, da, men er ikke ferdig. Imorgen skal jeg og Marius på kino (se Max Manus, igjen) så da går jo en del av dagen bort til det. Men jeg greier det nok på en måte!
Mitt hemmelige triks er at jeg nemlig alltid jobber best under stress.

0 kommentarer: