CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 4. januar 2009

Å blogge eller ikke blogge

Det er virkelig spørsmålet. Jeg har flere ganger lurt på om jeg skal gidde mer, eller bare slette kontoen min, si takk og farvel og heller nøye meg med å lese andres blogger. Eh? Jeg er ekspert i å føle meg udugelig på absolutt alle områder, og nå føler jeg meg faktisk som en udugelig blogger. Hallo. Det er en dagbok. På internett. Haha, jeg høres tragisk ut, jeg vet.
Men altså, jeg lurer bare på hvorfor jeg gidder. Jeg har ikke noe superinterressant liv, jeg er ikke modell, utvekslingsstudent eller på backbackertur i Sør-Amerika. Sånne folk har noe interressant å skrive om. Jeg er ei vanlig random 18årig jente fra en plass de fleste aldri har hørt om, hva er det egentlig som skulle få folk til å gidde å lese det jeg rabler ned? Jeg prøver å finne på å skrive om litt morsomme ting, iallefall iblandt, men i det siste har jeg hatt veldig lite ork og energi. Jeg anstrenger meg for å skrive et par ord om dagen, kanskje. Og når jeg ser bloggere som gjerne har både 5 og 6 innlegg (!) om dagen.. Jeg lurer på hvordan de gidder. Eller har tid. Eller uansett. Jeg er egentlig ikke noe dagbokmenneske, jeg har prøvd utallige ganger å skrive både på nettet og i papirdagbok. Jeg prøvde nok helhjertig i begynnelsen, men alle dagbøkene mine slutta veldig brått. Kanskje jeg rett og slett ikke egner meg for sånt som dette.

LOL JEG VET IKKE. Hvis noen virkelig leser her inne i det hele tatt, så gjerne gi et pip, så jeg slipper å innbille meg at jeg skriver tusen random innlegg som aldri blir sett på av noen andre av meg selv.

6 kommentarer:

Hanne sa...

Føler akkurat det samme. har aldri greid å holde en dagbok, og jeg blir fort lei :P men skal prøve å holde oppe bloggingen

Monica Tang sa...

Næh, jeg synes ikke du skal TVINGE deg til å fortsette å skrive om du ikke føler det er helt tingen. Jeg har ikke så mange som leser bloggen min, men jeg hadde også gjort det om det var INGEN som leste - fordi jeg bare synes det er deilig å poste et sted.

Men hay, jeg leser bloggen din. Jeg er bare ikke så flink til å kommentere ofte, bare.

crackoline sa...

Jeg leser alt! :D
Bare jævlig dårlig til å kommentere.

Emilie sa...

Du har et godt poeng, Monica! Jeg syns også det er digg å bare rable ned masser av greier et sted, men det er jo gøy å vite at iallefall noen følger med, siden den er offentlig. 8D Og hvis man ikke poster mer enn en gang i måneden er det sikkert få som følger med, blablabla.. XD
Men jeg fortsekker sikkert. Kan bli gøy å se denne bloggen igjen når jeg er noenogtyve, hahah

Frida sa...

JEG LESER DIN BLOGG WOOP. Og er enig i det Monica sier. Det er ganske deilig å få sagt masse dritt av og til. XDDD

Andoypia sa...

Hei. Har vært inne her mange ganga å læst bloggen din, e jo interessant å læse ka andre skriv å ka andre folk meine om forskjellige ting. :)

Så e bære å fortsette :)