CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 6. januar 2009

Lykke

I dag var min første dag på Stall P!

Stall P er en liten stall på Grytting (for de som vet hvor det er. Eh, det er i Hadsel kommune, i alle fall). Jeg hadde grua meg en smule til i dag, var redd for å føle meg helt malplassert og dum. Vel, jeg hadde tydeligvis ingen grunn til å tro noe sånt! Det virker kjempekoselig der, og miljøet virker kjempebra. Jeg følte meg litt hjemme allerede da jeg kom inn døren til stallen!

Den første jeg så der var fjordingen Gullik, som jeg også endte med å ri på timen i dag. Han var kjempefin! Han prøvde å tygge meg i håret gjentatte ganger, hihi. :’) Herregud, som jeg har savnet å være sammen med hester.

Jeg merker at det er en stund siden jeg har ridd og trent på sits, balanse osv. for det var en del å ta frem fra glemmeboken i dag! Regner med at det kommer etter hvert, det må vel bare hentes fram fra hukommelsen. ;)

Jeg har i alle fall bestemt meg for at Stall P ikke blir kvitt meg på en stund. Her vil jeg fortsette! Hvem trenger vel lykkepiller når man har muligheten til å være i en stall?

0 kommentarer: