CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 18. januar 2009

Ukas Stilikon

LILY ALLEN

Lily Allen (f. 1985) er en engelsk singer-songwriter mest kjent for hitene Smile og LDN. Smile ble nr 1 på listene i Juli 2006, og debutalbumet Allright, still ble stemt til det tredje beste albumet i 2006 av Mixmag. Det har blitt solgt over 2,600 000 kopier av albumet over hele verden. Hennes andre album, It's not me, it's you blir lansert i Storbrittannia og USA i Februar 2009. Foruten musikken er Lily kjent for å være rappkjeftet og ærlig, og har flere ganger kommet med grov kritikk mot andre kjendiser.
Hun droppet ut av skolen som 15-åring, med begrunnelsen at hun ikke ville "spend a third of her life preparing to work for the next third of her life, to set herself up with a pension for the next third of her life".

Selv falt jeg for Lily Allen allerede første gang jeg hørte Smile på radioen. Jeg begynte å følge opp dama og oppdaget at i tillegg til å være j*vla flink innen musikk, var neimen ikke stilen så værst heller. Her får dere noen eksempler på min favourite London girl.


SØT KJOLE.NO. Fin blåfarge, og jeg synes at den uskyldige babydoll-kjolen står godt til skyhøye hæler. Både fargen og fasongen kler henne.

Trenger vel ikke si mere enn Yay for uggs! Haha. Avslappet, men med en funky twist, legg merke til hanskene!

Stilrent, men røft. Det rutete blyantskjørtet ser rett og slett smashing ut på henne, og jeg vil ha de skoene.


Seriøst, 23512424 andre mennesker hadde bare sett trashy ut i en slik kåpe, men Lily ser rett og slett bare kul ut. Og er det neimen ikke UGGS til stede her og?


Mørkt antrekk og knæsje sko. Jeg elsker kontraster, noe som det absolutt er i dette antrekket! Det skader ikke at skoa har en superfresh farge heller.
Og til slutt, fordi jeg elsker sangene hennes.. ENJOY!

0 kommentarer: