CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 25. januar 2009

Et veldig random innlegg

Igår var jeg på fest, det var gøy.
Jah.
Tilbake til Stokmarknes idag, min tante og onkel er her nå, så jeg sitter på de tilbake. Sparer penger. 8D Jeg vil ha vinterferie, jeg liker å gå på skolen, men jeg hater å stå opp klokka halv sju hver morgen når jeg sliter sånn med å sove som jeg gjør! Liteenergi.no. Dessuten får jeg karakterene mine imorgen, og jeg veit jo at de umulig kan være noe bra. Tipper at jeg har god sjangse til å få lærlingeplass, altså.. Ser ofte for meg at alle drømmene mine går i knas rett foran nesa mi, haha.
JEJE. Jeg fant ledningen til kameraet mitt, så her er noen bilder!


Herregud, så glassaktig blikk jeg får på enkelte bilder, LOL SE DA. Ser ikke ut som jeg ser på noe som helst, ser ut som jeg bare har malt på et par stirrende øyne. Sjarmerende, jeg vet!

Verdens søteste lille voffs. Jeg prøvde å ta dette bildet mens han ga labb for å få godbit, men var visst for treg, for han ble så utålmodig at han hoppa etter den til slutt.

Genser-kjolen jeg kjøpte i Bodø :') Den er så fin. Litt stor da, men det får bare være! Ikke er den spesielt varm heller, men det er ikke noe problem å ha noe varmt under den, da. Bortsett fra at fargen fra underplagg trenger veldig godt igjennom siden genseren er hvit. JAJA. Fin er den uansett!

Eh, jeg vet ikke hvorfor dette bildet ble så sykt blurry. Dette hadde jeg iallefall på meg igår!
Skinnjakke: Cubus
Kjole: Cubus
Tights: Gina Tricot
Skjerf: Camden Market
Veske: Friis
Sko: Din sko, Eurosko eller hvor jeg nå kjøpte dem
Skinnjakken kjøpte jeg også i Bodø, til halv pris. Er ikke ekte skinn da, men care :p Fikk forresten en fin kommentar da jeg hadde på meg den jakken, skjerfet, dongeribukser og hadde satt opp håret med klype. "Du ser litt sånn russisk ut nu!" WHAT :p hahaha. Ikke at det er noe negativt med å se russisk ut, men jeg er jo liksom norsk da.

1 kommentarer:

Maria sa...

Åh, digg genser! :D