CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 15. januar 2009

Jeg vil sove

Jeg må altså til Bodø i morgen, på sykehuset. Jeg trodde jeg måtte stå opp klokken fem i morgen tidlig, men neida, så heldig var jeg såklart ikke.. jeg må nemlig stå opp KLOKKA FIRE. Flyet går ti på halv seks. Vi er i Bodø klokka sju, og møtet begynner elleve. Ferdig klokka tre, men tilfeldigvis går flyet hjem igjen også klokka tre, så vi må vente på neste fly som går klokka elleve på kvelden.
HØRTE JEG NOE OM UBRUKELIGE FLYTIDER?
Gaaah. Med min flaks sovner jeg sikkert klokka tre eller noe sånt. Wuhu.. Dette blir en laang dag.

Over til noe positivt, jeg var å hilste på Perlas idag, og det gikk kjempebra :) han var skjønn, og Ingvild var veldig grei. Jeg red han en liten skrittetur i skogen mens hun gikk ved siden av, og vi hadde akkurat pratet litt om elg, da det kom tre elger over veien ca 20 meter framfor oss. Vi stoppet, de stoppet, også sto vi der i noen sekunder før vi bestemte oss for å sakte og rolig snu og gå den andre veien.. :p Lenge siden jeg har sett elg på nært hold! Ikke det at jeg har savnet det heller, da. Men jeg skal iallefall fortsette å dra dit :D Er kjempeglad for det!

Nå må jeg vel legge meg snart. Wish me luck imorgen..

0 kommentarer: