CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 10. januar 2009

Ukas stilikon 1

Jeg skal begynne med noe nytt her i bloggen! Hver uke tenker jeg å presentere en person, det være seg kjendis, modell eller uansett, som jeg synes har pheet stil, vise noen antrekk, litt info og skrive om hvorfor jeg synes at denne personen får det til.


Så.

Min første presentasjon er av Nicole Richie.

Jeg tipper de aller fleste vet hvem Nicole Richie er. Hun ble kjent som Paris Hilton's BFF og realityshowet The Simple Life gjorde at både Paris og Nicole havnet på alles lepper en periode. Hun har også hatt gjesteroller i TV-serier som Eve og Six feet under, skrevet The truth about diamonds og har uttalt at hun planlegger å starte House of Harlow, en smykkelinje som vil utvides til også å omfatte barneklær og tilbehør. Harlow er forøvrig navnet på datteren til Nicole og kjæresten Joel Madden, og hun ble født den 11 Januar 2008.

Grunnen til at jeg velger å skrive om Nicole er fordi jeg har fulgt med på utviklingen hennes siden hun ble kjendis. Jeg synes hun har forandret seg veldig fra The Simple Life-perioden, der hun ofte så totalt white trash ut. Oppover årene og også i dag har hun vist seg i ufattelig mange fete antrekk, antrekk jeg selv gjerne kunne gått med. Hun kan mikse søtt og rocka, hippie og straight, og uansett ser hun like forbanna bra ut. Her får dere noen av mine favoritter...


Ok, dette er ikke akkurat en favoritt, dette er bare for å vise et typisk eksempel på hva jeg mener er et ikke riktig så heldig antrekk. Bildet er riktignok flere år gammelt nå (heldigvis). ;)


Her syns jeg hun er avslappet, men allikevel stylish. Solbrillene er kule, og fargene i antrekket er en fin miks. Og se så søt Harlow er, da..

Genseren her ser så sykt digg ut. Den baggy lua er forsåvidt den jeg falt helt for ved dette antreket, da jeg elsker slike!



SJEKK DEN LEKRE KÅPA. Skulle gjerne hatt ei sånn ei! Hele sammensetningen av dette antrekket er lekker. Kunne gjerne gått slik selv, synd at høyhælte pumps ikke akkurat egner seg på Andenes i Januar..


Dette antrekker skriker jo bare sexy. Flott, enkel LBD (little black dress), leopardmønstret skjerf og utrolig lekkert skovalg. Dette kaller jeg å kle seg!

0 kommentarer: