CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 26. januar 2009

Sex pot revenge

Dette fortjener seriøst et eget innlegg.


Sex Pot Revenge er altså et japansk punk-klesmerke. Ikke klær jeg kunne tenkt meg å gå i selv, men jeg har seriøst vurdert meg å skaffe meg flere enkeltplagg der inne bare på grunn av de fantastiske sitatene de greier å printe på noen av klærne! Jeg ler meg ihjel!
NO FEBLE BASTARD Seriøst, jeg dør!

..Okeeeeey.


Well I surely won't.




Jajjaja, jeg skal lett gå rundt med en bukse med det der printa bakpå ræva.



Ikke så synlig, men øverst i i venstre hjørne står det "KING DRUGGERS BUY THE DICK"



Denne er så sykt random. Bare masse.. tekst liksom. "UFO DISCOVERY"


Når jeg engang i tiden kommer meg til Japan, skal jeg innom denne butikken. Jeg elsker det fakta at så mange japanere ikke kan ordentlig engelsk, går ikke an å deppe eller noe sånt når man ser det der. Hæhæh.

1 kommentarer:

Frida sa...

King druggers er min favoritt XD