CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 20. januar 2009

Bodø city, Bodø by

Jess, da var jeg i Bodø. Det positive med hele denne greia er at vi sover på hotell, og jeg sover på enerom. MED dobbelseng. Diggggggg. Skal kose meg med Frustrerte Fruer og CSI ikveld! Trodde forresten jeg skulle miste flyet, haha. Jeg var på ridning og skulle ta flybussen til Skagen, og da timen var ferdig skiftet jeg og gikk og stilte meg på busstoppet og venta. Da jeg så at flybussen nærma seg, veiva jeg med armen, men da bussen ikke gjorde tegn til å stoppe veiva jeg som en tulling (følte meg som en og).. og bussen kjørte den. ER DET MULIG, jeg hater bussene i Vesterålen! Dette er ikke første gangen noe sånt har skjedd, for å si det sånn. Og det er ikke snakk om at bussen ikke så meg.. Så etter å ha frest litt for meg selv og ringt Onkel så fikk jeg tak i drosje og kom til flyplassen et kvarter før flyet skulle gå. Jeg var stressa og så blåfrossen at jeg såvidt klarte å prate (no kidding, jeg er ikke skapt for nordnorsk klima) heldigvis for meg, så var flyet forsinka! Jeg hater at fly er forsinka, men idag er jeg bare glad til, hehe. JEG KOM MEG NÅ VEL FRAM IALLEFALL?

Idag rei jeg Emil, som var grei å ri men veldig utålmodig, hadde ikke mye lyst til å stå stille da jeg skulle stige opp. :p vi trente på overganger, og det var lettere å få han til å gå over fra skritt-trav enn fra trav-skritt eller skritt-holdt, men det gikk bedre på slutten av timen. :) Idag overlevde jeg jo også hele timen uten å holde på å svime av! *lættis*

Ellers.. jeg får 4 i gym, isteden for 2, som jeg trodde. Brev fra sykehuset hjelper alltids. :) Nå har jeg fritak fra gym resten av året, eller det vil si, jeg får karakter utifra teorien mens jeg skal gå til fysioterapi på siden av. Jeg er glad de er så forståelsesfulle på skolen, det setter jeg virkelig pris på! Så fikk jeg 6 på rapporten fra utplasseringen, den var litt "..hæ?" Jeg trodde ikke jeg hadde gjort det bra. Ikke at jeg klager da!

Nei, nå skal jeg se resten av 10 år yngre og hoppe i dusjen. Mamma kommer snart med Pepsi Max til meg, herlig! Så håper jeg å kunne skrive noe mer interressant snart, føler at denne bloggen bare blir en eneste lang rant om mitt utrooolige innoldsrike liv.. 8) Mobilen min har sånn ca tatt kvelden (den virker, men er helt gal) så jeg kan bare glemme å overføre bilder til PC'en derfra. Får begynne å ta med digitalkameraet overalt, bilder hjelper jo alltids på en kjedelig blogg..

0 kommentarer: