CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 25. januar 2009

Ukas stilikon

Mary-Kate Olsen er ukas stilikon!

Trenger vel ikke skrive så mye, de fleste vet vel hvem denne berømte tvillingen er. Starta karrieren sammen med søsteren Ashley som veslejenta Michelle i serien Full House. Sammen er de verdens mest berømte tvillingpar og har spilt i massevis av filmer, lansert et eget klesmerke og gudene vet hva annet. Mary-Kate Olsen er kjent for å ha en egen stil som skiller seg fra søsterens. Jeg har gravd frem noen kule antrekk..

Jeg vil også ha en slik genserkjole! Den ser så varm ut, og kul samtidig. Høyhælte sko gjør at antrekket blir sexy, ikke daffete!

Leopardmønster er og blir hot, yo. Prikken over i-en er jo det brede midjebeltet.


Perfecttttt. Fete sko, fin kjole og søt lue som er blikkfang.


Jeg vet ikke helt hvorfor, men dette er et av de kuleste antrekkene jeg noen gang har sett, seriøst. Jeg digga det helt siden jeg så bilde av det første gang. Alt bare.. funker, liksom. Tilogmed ting man ikke skulle tro funka ilag! Jeg personlig er ikke noen fan av slike boots, men her ser de bare kule ut. Terningkast 6!

0 kommentarer: