CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 6. februar 2009

Absolut Chill

Ikveld er en totalt chill kveld. Meg, TV'en og katta forsåvidt. Jeg føler meg ikke i toppform ennå, så isteden for å dra ut og gjøre sentrum utrygt (eh) så zapper jeg gjennom alle kanalene i håp om å finne noe dugelig å se på. Var ute en liiten tur, men kjørte bare rundt (Marius kjørte, altså. Ikke jeg 8D).



Ok, med dette bildet kan jeg liksågjerne omdøpe bloggen min til So Sentimental eller noe, hahha.

..Men jeg kan smile og! (Herregud, har jeg virkelig så røde lepper? Ser ut som jeg har klina jordbærsyltetøy på dem O_O)


Det er forresten umulig å ta ordentlige bilder av seg selv med speilreflekskamera. Iallefall for meg. Jeg gidder ikke bruke to år på å finne den perfekte poseringen, og jeg holder bare kameraet i en random vinkel og håper på det beste. Noe bildene viser. Egentlig er det vel liten vits i at jeg har speilrefleks, jeg tenker ikke på å bli pr0 fotograf eller noe. Men det er morsomt å ta bilder, da. Og da jeg kjøpte kameraet tenkte jeg jo på å gå medialinja og blablabla husker ikke. Jaja, jeg elsker mitt kamera uansett. 8D


Kanskje jeg skal sette på en film eller noe. Fikk litt lyst til å se Vacancy, en thriller-something-something om et par som tar inn på et noe utrygt motell. For å si det mildt. SE DEN, folkens. Jeg har pledd, varmeovn, pepsi max og filmer, så jeg klarer meg, tiltross for at formen ikke er på topp. 8D
Ha en fin kveld!


Det er kjærlighet

1 kommentarer:

Katrine sa...

på det øverste bildet ligna du skikkelig på hillary duff ^^ hehe