CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 5. februar 2009

Kulde og katter

DET ER SÅ SYKT KALDT. Seriøst, det er sånn +7, men hvis vi plusser på den trivelige Andenes-vinden som vi er så heldig å få kjenne på ca 360 dager i året, så føles det som det er .30. Minst. Jeg holdt på å fryse av meg nesa ved å gå fra busstoppet og bort til mamma sin bil! SERIØST. Jeg flytter til Spania.

Utsikten fra vinduet mitt nede i leiligheten. SNØ KOR? For litt siden var det nesten bart. Jeg blir aldri klok på nordnorske vintrer.


DAGENS OUTFIT YO. Eh, jeg har liksom ingen til å ta bilde av meg om morgenen, og jeg gidder ikke løpe rundt med kamera til folk og spørre "Hey, gidder du å ta et bilde av meg som jeg kan poste på bloggen min? 8DDDD" så da tyr jeg til kreative løsninger. JA JEG VEIT DU SER DOEN MIN. Anyway, den genserkjolen er egentlig en genser, men jeg kjøpte den for stor, så jeg bruker'n som kjole. Den er fra Cubus! Synd det fancy Mikke-motivet ikke vises. Sånn går det når man må knø seg sammen foran et speil.

Sånn har jeg gått i hele dag. : Kåpe, lue, to stillongser, svært sjal/skjerf, uggs og verdens diggeste sokker. Jepp, det er sokker, ikke leggingser.

Here you go! Loose socks fra Japan. KAWAII HAI HAI? ^______^ Neida, men de er sykt digge. Kan enten ha de under kneet eller på ankelen så de blir utrolig baggy, eller dra de langt opp på låret så de blir varme og gode.

Forresten så kom jeg hjem til en mobillader i to deler. Sånn var den ikke når jeg dro herfra sist søndag, og det var ikke så veldig vanskelig å finne ut hvem synderen var. Katta, den j*vla katta. Noen ganger har jeg mest lyst til å skylle henne i do, fordi det ikke går an å legge NOE fra seg uten tilsyn uten at hun skal leke at det er en mus, eller hva det nå er hun gjør. Sånn var det ikke før, så gudene vet hva som går av henne for tiden. Kjedsomhet, kanskje.
På den annen side..
Hvem i alle dager klarer å bli sur på noe sånt?
Love you, Findus. Selv om du spiser opp tingene mine.

3 kommentarer:

Vikingfaen sa...

Katter er så søte =D

Frida sa...

DAMN, jeg vil ha slike sokker selv. De ser så varme og gode ut ;_;

Super zøt katt!

Nedia sa...

lucky you som har så fine bein!
ja og fine klær