CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 6. februar 2009

UTFORDRET

Anne Berit utfordret meg indirekte:

-Gå til mine bilder/mapper
-Velg den 6. mappen
-Finn det 6. bildet
-Sett bildet på bloggen og skriv litt om det
-Inviter 6 nye og link til dem (eheheh, gidder ikke. Jeg er dessuten litt TRÆG med denne, så mange har sikkert gjort dette allerede. Whatever. 8))
-Gi beskjed om utfordringen (O HAI, hvis du leser dette og ikke har gjort det, then DO EEET. Eller noe sånt.)


Lekkert bilde, ikke sant?
Det ble tatt på julebingoen 2008. Jeg var helt i hundre over det stooore juletreet, og ville absolutt ha et bilde av meg foran det. 8) Tror vi tok sånn 4 bilder, og ingen ble bra. MARIUS DU SUGER. Neida. Du ser iallefall meg. Og litt av treet. Det var stort altså! Mer er det egentlig ikke å si.. Jeg liker juletrær.

0 kommentarer: