CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 17. februar 2009

Gina Tricot

Jeg elsker Gina Tricot. Teit at de ikke har en her oppe >:( heldigvis skal jeg til Trondheim den 9 mars (gleeder meg), og da skal jeg nok ta en tur! Finnes en toetasjes Gina Tricot-butikk der.. hoho. Klærne er kjempekule, og prisene er slett ikke ille de heller. 99 kr for en t-skjorte! Takk gud for at det finnes noen billige, stilige klesbutikker i Norge også.

Bare se!

Denne kjolen er dritstilig. PALJETTER!





Trenger virkelig en stor, varm cardigan.

ZEBRA!






Herlig skjerf.

Gud, nå fikk jeg lyst til å shoppe. :( bare tre uker til vinterferien nå, så skal nok greie å holde meg i skinnet til da. Ingen vits i å sløse bort penger på Sortland.. funker iblandt, men Trondheim har liksom litt bedre utvalg da. "litt".

4 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅH! GOD! Elska det skjørte med høyt liv <3

Og dessutn, I love you

Emilie sa...

hehe, me too!!

love you too søta

Maria sa...

Det skjørtet! Seriøst, utrolig! :D Og paljettkjole-tunikatingen var digg også.

Anonym sa...

Hehe æ skal faktisk åsså tel Trondheim 9 Mars ;)