CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 4. februar 2009

Back to the 90's

Hoy. Jeg er ennå syk, men istedet for å bruke dagens blogginnlegg på å syte over hvor lei jeg er over å være syk, skal jeg skrive om noe morsomt!
Nåh.
Som flere sikkert vet, har jeg en ganske variert musikksmak, og hører på mye rart få har hørt om i det hele tatt. I det siste har jeg imidlertidig tatt helt av - det går i eurobeat, 90-talls hits og gamle Britney-sanger i en salig blanding. No kidding. Jeg lurer på hva folk hadde sagt hvis de hadde fått hørt hva jeg hører på på iPoden min, haha. Det eneste jeg hører på som ikke går under kategorien "teit trance/dance og gammel pop" for tiden, er Dir en grey (kjærlighet for alltid).

Nåh.


Præhæhæh, noen som husker denne?? :D Scatman John - I'm a scatman. Jeg digga den vilt når jeg var sånn.. 6-7 år. Jeg og ei venninne brukte å løpe rundt i huset og danse til denne. JEG DØR. Anbefaler også folk å gå inn på Youtube og se på videoen (går ikke an å hente den ordentlige videoen), den er wild.

Andre sanger som har gått på repeat hos meg i det siste:
Babylon Zoo - Spaceman
Run DMC - It's Tricky
Eifell 65 - I'm blue
Spice Girls -Wannabe
Britney Spears - Oops I did it again
Blümchen - Heut ist mein tag
Hanson - MMmbop (LOL!!!)
Vanilla Ice - Ice Ice Baby
M.C Hammer - Can't touch this
Haddaway - What is love
Sir Mix-A-lot - Baby got back
Billy Ray Cyrus - Achy Breaky Heart.. :D
Snow - Informer!!!
Los Del Rio - Macarena (tidenes!)
No Doubt - Just a girl
Gina G - Ooh aah.. Just a little bit
Mr President - Coco Jamboo (hæhæh)
Britney Spears - ...Baby one more time

Og dette er bare noen! Fuck 80tallet, jeg elsker 90-tallet!

For å hoppe liiitt frem, til år 2001 (herregud, det er 8 år siden), så har jeg spesielt dilla på en gammel Britney-sang.. Cinderella. Ikke den som fikk mest popularitet (det gikk liksom ikke an å overgå det faktum at alle sang på Oops! I did it again og I'm a slave 4 u enten de ville eller ikke), men den er ganske fet. Jada, bare le! Jeg ler av meg selv!



I'm sorry for running away like this
And I'm sorry I've already made my wish
Oh, But Cinderella's got to go
I'm sorry for trying to live my life
Don't worry, you're gonna be alright
Oh, but Cinderella's got to go


Præhæh. Lurer på om noen syns jeg er helt håpløs nå. 8D Det er liksom ikke SÅ kjedelig å være syk når jeg kan ligge å høre på rare, gamle sanger og mimre!

1 kommentarer:

Frida sa...

Jeg elsker Scatman :'D