CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 8. februar 2009

Ukas stilikon

I dag er ukas stilikon selveste Hilary Erhard Duff, født i Texas 28 september 1987. Jada, hun er et tenåringsidol og har vært en pengemaskin for Disney siden hun spilte tittelrollen i serien Lizzie Mcguire. Siden den gang har hun vært å se på både kino og tv-skjermer og har bl.a gitt ut flere album og lansert en egen kleslinje, Stuff by Hilary Duff. Jeg vet at mange bare forbinder henne som et småjenteidol, men hey, jenta har blitt voksen, og jeg synes selv hun har hatt på seg mange stilige antrekk . Jeg selv har aldri hatt noe forhold til filmene hennes (men jeg innrømmer at jeg har hatt flere av sangene hennes på hjernen, og faktisk likt dem..) Dessuten har hun et veldig fint smil, lol. Anyway. Enjoy!




Sinnsykt fint bilde!





















Og for å være litt usaklig helt på slutten;
Gratulerer med morsdagen, mamma! (L)




2 kommentarer:

Frida sa...

Jeg har aldri likt Hilary Duff noe særlig, har hatet serien hennes, filmene hun har vært med i og musikken hennes. Men hun er en veldig stylish og ganske pen jente!!

Emilie sa...

haha, vet det er mange som misliker henne. jeg har heller aldri likt tveseriene, og filmene har jeg ikke sett XD men hun er pen ja, elsker smilet hennes lol.