CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 12. februar 2009

Overnatting på skolen er ikke bare for småttiser

…I alle fall ikke når man går frisørlinja på Melbu! ;)

Fra i går og til i dag overnattet klassen på skolen. Vi hadde langåpent i salongen, til klokka 1800, og da den siste kunden var gått var det på tide å fikse på seg selv. Var mange i klassen som ble ny i går! Ikke jeg da, jeg kom ikke på noe spesielt jeg kunne gjøre. Jeg liker hårfargen min (kunne kanskje stripet det i enda flere nyanser, men gadd bare ikke i går, haha), men ellers.. Jeg vil ha ny lugg, men må vente til den blir liiitt lenger før jeg fikser på det. Moro var det uansett! Jeg er så utrolig glad for at jeg er i akkurat denne klassen, vi er en kjempefin gjeng. Klassemiljøet er kjempebra! Blir rart å ikke skulle gå her mer til høsten.. Og jeg blir å savne lærerne også, lol alt egentlig. Jaja, vi har jo blant annet fylkesmessa i Bodø og russetida å kose oss med før eksamenstider (ugh) og ferie!

Da klokka var halv to om natta var folk fremdeles i fullt kjør i salongen, mens jeg begynte å kjenne det på kroppen at jeg var trøtt. Skulle egentlig se film, men neida, klokka to prøvde jeg å finne en komfortabel sovestilling oppå pleddet mitt, som var det eneste ”underlaget” jeg hadde. Heldigvis er det så stort at det funket som både dyne og underlag på en gang! Tok såklart en stund før jeg sovna, men jeg var ikke så bekymret over det siden vi hadde fått dagen etter fri. Jeg lå forresten og sov inne på do! Eller, ikke på selve doen da, men i rommet utenfor med vask. Hæhæh. Funka fint det. Nina kom og vekket meg i syvtiden, da var det på tide å raske med seg tingene inn på frisørklasserommet for at elever som skulle på skolen skulle slippe å finne sovende elever i gangen, på do, på klasserommet sitt eller what not. Vi sov litt her og der! Noen dro med morgenbussen, og i halv ni-tiden var det bare meg, Tina og Susanne igjen. Jeg tenkte jeg skulle holde meg våken til jeg ble henta, men de to andre sov, og da jeg la meg nedpå sovna jeg ganske raskt selv. Våknet sånn halvveis et par ganger, men ikke ordentlig før mamma ringte ”hei, e utafor skolen no..” haha, ÅJA. Da var det bare å sette på plass trynet (eventuelt sminke meg) og raske sammen tingene. Da var vel klokka kvart på tolv.. ble ikke så kjempemye søvn egentlig altså, men samma deet! Har jo fri i morgen og, jeg.. præhæ. Var i alle fall veldig gøy!

Tenkte jeg skulle legge ut bilder på Facern nå, MEN JEG FÅR IKKE TIL Å SNU ALLE BILDENE :@ :@ :@ læl teit.


Da jeg kom hjem idag lå dette og ventet på meg:


Jeeepp, nå skal jeg kose meg med Pepsi Max og Marsnummeret av egg. For dere som er ukjent med det bladet, så er det et japansk motemagasin rettet mot gyaru. Ikke at jeg skjønner en dritt av det som faktisk STÅR i bladene, men bildene er det jo ingenting i veien med! Kan til og med følge sminketipsene, da det er tatt bilder av hvert steg. Ilu, egg.

4 kommentarer:

Frida sa...

Egg er srsly et av mine favorittblad evar

Emilie sa...

det er ganske nice ja. :D så gjevt å få det tilsendt hver måned, høhø.

Zombiecore sa...

wooo, d va koseli på skola. hah hadde rett me at æ kom t å snork, faen når æ våkna hadd æ faen mæ så ondt i halsn å tætt i næsa at æv est ikke kor æ sku gjør av mæ :O!

Emilie sa...

jaa det va det :D nååh, så kjipt :(