CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 2. februar 2009

Syk suger

/syt

Nå har jeg prøvd å få sove i flere timer, men neida, det skulle visst ikke gå an, det. Har magesmerter og det kjennes ut som jeg holder på å bli kokt og stekt på en gang. HERREGUD. Skjønner ikke hva som feiler meg, så godt jeg skal til legen imorgen. Sykt lol at jeg skulle bli så syk. : Sånn som dette fortsetter kan jeg som sagt i et tidligere innlegg, like godt slutte på skolen!!! Åååh. Nå syter jeg fælt her, men jeg kommer aldri til å få lærlingeplass slik som dette holder på. Hvem ville vel velge meg når de har andre å velge mellom? Eller forsåvidt, hvem ville valgt meg uansett, lol. Dette skoleåret har forandret meg så veldig, jeg vet jo at dette er noe jeg vil, noe jeg ønsker å lære mye mer om, noe jeg vil satse på. Synd hvis meg selv og kroppen min skal stå i veien for det. Veit jo at en del av fraværet kan jeg få slettet på slutten av året, og det meste av fraværet er gyldig sånn som situasjonen er, men likevel, tror ikke jeg ville følt meg helt komfortabel med å skulle sitte å forklare til en mulig framtidig arbeidsgiver hvorfor det kanskje ser ut som jeg hadde skulking som hobby dette året. Da er det jo iallefall ikke sikkert at jeg får plass. MÅ ALT VÆRE SÅ VANSKELIG! Jeg er så flink til å bekymre meg, særlig når jeg er i ræva form. Det er liksom tusen tanker som svirrer rundt i hodet mitt fra før, om at jeg er så udugelig og gudene vet hva og INGENTING FUNKER LOL. Så det å være syk i tillegg er toppen av kransekaka. Prikken over i-en. ROSINEN I PØLSA. Eller hva det nå er folk sier. Jeg vil på skolen. :(

Jeg tenkte liksom at dette semesteret skulle jeg rette opp alt fraværet fra ifjor, og jada, det går jo strålende, det. Hmph. Jeg må seriøst tvinge meg på skolen imorgen. Så har jeg jo egentlig ridetime imorgen også, men spørs om jeg klarer det nå.. TYPISK. Jeg vil i stallen for søren. Jeg tror jeg skal spørre om det er greit at jeg stikker innom flere dager, istedenfor å bare være der på tirsdager da jeg har time. Det er så koselig der. :) Ingen vits i at jeg skal ri imorgen hvis jeg likevel er dritdårlig (men åååh så lyst jeg har), så kanskje jeg kan stikke innom senere i uka, hvis jeg blir bedre.. hm..

/syt slutt

0 kommentarer: