CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 20. februar 2009

Lettrørt

Kjære dagbok!

Idag lærte jeg at jeg er lettrørt. :$
Lol, seriøst. Jeg TJILLER ikveld, så satt og sulla inne på Kvinneguiden (hey, tidsfordriv..) da jeg kom over et innlegg om noen som hadde mistet hunden sin. En tredel uti innlegget, og jeg satt og grein som en annen sutrepave. Tårene trilla! HERREGUD HVA SKJER? Slo meg vel hvor utrolig redd jeg er for å miste min egen hund. 8 Lurer på hva i alle dager jeg skal gjøre den dagen. Han er jo 13 år snart, og.. Aldri mer irritasjon fordi han pisser på kattas sandkasse, aldri mer ut i dritvær fordi han har stukket av.. og aldri mer kosestunder med verdens skjønneste papillon.
MEN nå skal jeg ikke snakke som om han er død allerede. Jeg ble bare plutselig ekstra glad i den lille rotta mi. :') Så glad at jeg måtte snikåpne hvitosten og gi ham noen skiver.



3 kommentarer:

Anne Berit sa...

Den hunden er utrolig søt da! :D Ta med i stallen en dag? (A)

Emilie sa...

mm, han er det. :D haha, da hadde han sikkert fått hjerteinfarkt av opphisselse xD han er så syykt nysgjerrig og ivrig på ALT nytt!

Anne Berit sa...

Heh, hadde nok vært morsomt for han. :p