CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 24. februar 2009

Hår og hest

KJÆRE DAGBOK/BLOGG!



Idag har vært en ganske bra dag. Jeg var slapp og drit, men hev meg nå over et dukkehode på skolen og klippet klippet LIKE LENGDER. Haha, ikke spør, det sa ikke meg noe som helst heller, før jeg ble forklart det. Det er liksom.. alle hårene på hodet har lik lengde. Jeg suger i å forklare. 8D

..sånn, liksom. You see? (bilde fra fiff.no)

Synes det er den vanskeligste klippen, skjønte ingenting først, haha. Satt med saksa i handa og bare "...wut." Men det gikk faktisk bedre enn jeg trodde! Ikke SUPERT, men ikke helt OH WOW ELENDIG heller. Så litt rart ut, men vi får se om jeg kan rette opp det i morgen med en frisyreforming av noe slag.

Og, tiltross for vind og snø sidelengs, var det ridetime senere. Det var kjempegøy! Vi hoppet faktisk idag.. JA. JEG. HOPPET. HINDER. Sist jeg hoppet var for 6 år siden eller noe sånt, og det endte med at hesten lekte helikopter og jeg lå med kjeven i sanda. MEEN idag, første gang siden jeg gikk på barneskolen, gikk det ganske bra, jeg datt ikke av heller. Trengs ikke mer for å gi meg adrenalinkick, så jeg var i gullhumør resten av tiden. HALLO FOLKENS JEG KLARTE Å HOPPE lol ja k. Små gleder, hva! Etter timen sto jeg og småkosa med Emil (ja, hesten) en stund. Han er så fin. Og jeg elsker ennå å være i stallen. :') Tærne mine holder på å dø etter hver gang, til tross for at jeg har på både sokker, ull-lester og solide sko. Har alltid vært sånn, tærne mine tåler ingenting. Men jeg legger ikke så mye merke til det når jeg er der. 8D
BRA DAG!
Nå sitter jeg og koser meg med Pepsi max og en eller annen random komiserie på TV.. Frustrerte fruer om en halvtime, og før det må jeg vel hoppe i dusjen og. Travel kvinne, vøtt.

Tilslutt.. Her er DAGENS WEBCAMHORING. Tatt direkte etter at jeg kom hjem fra stallen. Ettervekst, bad hairday og utgnidd sminke. Jeg er så vakker~~
Ja. HER SER DERE GRUNNEN TIL AT JEG IKKE SMILER MED TENNER TIL VANLIG! Flashteeth. O_O

Mitt webcam har også sånne funky effekter. Alt fra Happy Birthay-rammer til.. stjerner? Helt random stjerner.

3 kommentarer:

Anne Berit sa...

Stallen er et bra sted. :D Rop ut hvis du skal være med bortover en dag, jeg er der stort sett hver dag. ;)

Emilie sa...

it sure is! trenger ikke lykkepiller og sånt når jeg kan være der, haha. XD

åh, det hadde vært fint :D skal du på torsdag? :)

Anne Berit sa...

Du må spørre på nettby elns, jeg er ikke så flink til å sjekke kommentarer. :p