CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 22. februar 2009

Ukas stilikon

ÅJA HEIA, meg igjen. Kommer med et mer interressant innlegg imorgen, tror jeg, men nå er det duket for UKAS STILIKON!
Som denne uka er..
PARIS HILTON

Hahaha, jepp, frøken Hilton. Paris er vel en typisk kjendis man enten hater, eller elsker. Veldig mange jeg kjenner "hater" henne, ååh hun er så stygg, bimbo, dum osv. LEAVE PARIS ALONE! 8D Selv har jeg aldri hatt noe imot henne.. Javel, hun er hotellarving og.. hotellarving. Hun ble først kjent via en sexfilm. Hun har ikke noe sensasjonelt skuespillertalent eller en imponerende sangstemme. Hva så? Hadde DERE hatt noe imot å vært født styrtrik og hatt sjansen til å gjøre HVA DERE VILLE et helt liv? Jeg tviler. Dama er genial. Boka Confessions of a heiress er morsom og ironisk skrevet, og jaggu glimter hun ikke til stilmessig også noen ganger.
TAKE IT OR LEAVE IT!


LEOPARDDDDD

Jeg vil ha dette antrekket, det ser så varmt ut. :(

CASUAL OG KUL.




3 kommentarer:

Frida sa...

Hun ER en hott motherfucker!

Emilie sa...

she sure is!

Anonym sa...

Ja, æ skjønne heller ikje ka folk har i mot ho; ho e jo super sexy! :D