CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 19. februar 2009

Min deilige deilige mobil

Min eldgamle Nokia (fra August 08..) tok kvelden sist helg, og jeg gadd ikke gå rundt med ødelagt telefon. Jeg hadde egentlig ikke noe håp om å finne en fancy mobil, men idag, folkens. Idag fikk jeg ENDELIG oppfylt mitt langvarige ønske om en KLAPPTELEFON. Oh yeah. Jeg vandret inn på Coop Elektro, og fant drømmemobilen rett framfor nesa! Da jeg så etter mobil i Trondheim i sommer fant jeg bare noen stygge, men her i Bodø, jada, HER finner jeg. Jeg er happy! Kameraet på 2.0 megapixler funker fett, den har fancy design, er slank og fin, og ligger fint i hånda. Litt uvant å holde på med ennå, men det venner jeg meg til vøtt. Se på herligheten!

Den deilige fronten. Fancy, right? Samsung D380.. Troor jeg. Hehe. Suger i å huske sånt. 8)




Svært fornøyd med ny mobil

Smiiiil!

..Og dette er den gamle mobilen min, før jeg fikk ny. Skjermen var uten lys, det innvendige var rett og slett knust, fire av tastene er borte og.. dere ser selv. Jeg TROR det var på tide at jeg fikk meg ny, eller hva?

4 kommentarer:

Frida sa...

Fin mobiiil! Og du er max søt.

Emilie sa...

taaakk :D

Pantora sa...

Søt du er, herregud!

Monica Tang sa...

Den er dritkul! Skikkelig jentete!