CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 2. februar 2009

Tatoveringspjatt

Jeg tenker jeg får ny tatovering i Mars, skal til Trondheim i vinterferien, der det er kommet ett nytt studio som jeg tenkte jeg skulle sjekke ut. Har bare hørt positive ting hittil, så det er bra! Har hatt lyst på nytt blekk leeenge nå, men ikke pokker om jeg overlater den biffen til en tatovør her i nærheten. Hehe. Kunne tatovert meg på Sortland, men nei, jeg tror ikke det, du. No offence, men jeg er mer kresen enn det. 8D ANYWAY. Det skal være sommerfugler og blomster, ikke så veldig stor, over høyre hoftebein. Har ikke råd til noe diiigert, men kan alltids bygge på den senere, da har jeg tenkt å la den gå i en bue over ribbeina og bak på ryggen.. Vanskelig å forklare, men det blir såklart steinbra. ;) Tenkt mye på hvilken stil jeg vil ha; realistisk, tegneserie, blablabla, og kom fram til old school. Har alltid likt old school tatoveringer, så det tror jeg kan bli stilig. Er litt keen på realistisk også, da.. men la oss si at jeg går for old school. Hvis noen mener det kommer til å bli dritstygt, så for all del, rop ut!

Tenker meg omtrent slike blomster:

Og her er et godt eksempel av en sommerfugl i old school-stil. Mine skal såklart ikke være helt like, og i andre farger, men synes det var et fint eksempel for inspirasjon!

Jeg gleder meg allerede. En som neppe deler den gleden, er mamma, men det får så være. Detblir nok en søt tatovering, så jeg tatoverer iallefall ikke fullt av dødningehoder, 666 og sånne greier. ;)

0 kommentarer: