CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 2. februar 2009

Her bor jeg!

Fant ut at jeg hadde masse bilder av leiligheten min på kameraet, så jeg la de liksågreit inn på PCen. Så, for the first time: HJEMME HOS EMILIE!


Dette er altså gangen. har en kommode der jeg har masse random greier; rideskoa, chaps, masse skjerf og votter osv. Og et klesskap. Og ytterdøra, da.

Her henger ridejakka mi, kåpa mi og en hettejakke. Smart henge-opp-system, det der! Så de to par sko jeg bruker nå om vinteren, utenom rideskoene: et par vintersneakers og my beloved uggs.

Et lite spisebord, oppslagstavle og bildet av min bestevenn som jeg fikk til jul. :') Det er en stol på andre siden av bordet også, altså.

Litt av soveommet mitt; det er masse innebygd skap-plass i veggen. 8D

Litt av senga mi, nattbordet, tøfler og litt av det blå funky teppet mitt. Så slipper jeg å stå opp og tråkke rett på kaldt gulv, liksom.

KJØKKENKROKEN. Har alt jeg trenger her! Nok av skap, ovn, mikro, kjøleskap, vask osv.

Her finner du meg for det meste sittende, skulle du tilfeldigvis stikke innom! Er akkurat som et lite rede der, lol. Med tepper og puter og sånt, i tillegg til at jeg har bordet dratt helt inntil sofaen så jeg på en måte blir stengt inne. :D

Stuebordet, et av vinduene (eh, med gardiner foran) og litt av stolen min.

TV'en og TVbordet, der jeg har blader, bøker og DVD'er. Jeg elsker TV'en btw. Litt større enn den 14tommers jeg hadde i Narvik i fjor.

MIN EGGVEGG, lol. Jepp, det er massevis av utklipp og bilder fra egg og Ranzuki. Øverst er det også noen utklipp fra Gothic & Lolita Bible og Fruits. Inspirasjon fra sofakroken, høhø.
Jeg hakke bilder av badet, det var så rotete. :( Lol neida, det er faktisk ganske ryddig der, men det er liksom ikke noe poeng i å ta bilde av et bad. Det er nå vask, klesskap, do og dusj. ;D OG det er bare mittttttt. Slipper å dele. Det er digg!
NÅ VET DU HVORDAN JEG HAR DET! Iallefall på hybelen. Jeg trives jeg altså, og det er nok av plass!
Så, over til noen dagen-i-dag-bilder.


Utsikten fra stuevinduene. DEPRIMERANES KOR? Jeg hater sånt vær som idag, regn og grått og masse is på bakken. Snøen var ærlig talt bedre. Kan det ikke bli vår snart?? :( (Greit, det er 2 Februar, men likevel..)

Jehp, jeg er syk idag. :( Skjønner ikke hva som går av meg, har vært syk nesten konstant i det siste. Skal komme meg til legen snarest, for dette kan ikke fortsette. Jeg får så dårlig samvittighet at jeg nesten blir sykere bare av det, wtf.

MEN jeg kan være litt crazy selv om jeg er syk.

Disse bøkene vekket mamma meg med på Lørdagen. <3
Naturlig hestehold, Dressur på tur, også fikk jeg Hestevett - hvordan får du det? Men den glemte jeg på nattbordet hjemme, haha. Det er veldig interressant lesestoff, så jeg har da noe å gjøre iallefall! Skal legge meg litt nedpå nå, for imorgen skal jeg på skolen. Aldri i verden om jeg skal være borte en dag til.












2 kommentarer:

Frida sa...

Æææh, så fint du har det *-*

Anne Berit sa...

Jeg misunner deg så sinnsykt for di bøkeneeeeee! D: