CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 26. februar 2009

Så gjør vi så når vi blinger vår mobil

Nå har jeg også blinga mobilen min. ER JEG FJORTIS NU??? Jeg elsker bling. Og nå kommer forhåpentligvis alle til å gjenkjenne min mobil. 8D

Framsiden, helt grei

Baksiden, også helt grei!

HELE MOBILEN. Funker den, liss. :) Kunne sikkert vært finere, mer nøyaktig og blablabla, men jeg hadde ikke råd til å bestille masse superbling, så dette er bare klistremerker. 8D En gang senere, kanskje. Dette funker foreløpig! Igjen, JEG ELSKER BLINGGGGGGGGGG

Også har jeg dilla på denne sangen.
PILE - FLOWER fra HIME TRANCE. Enjoy, eller bli tullete i hodet, alt ettersom hvilken musikk du liker. De fleste blir sikkert det siste, haha. ._.

1 kommentarer:

rebecca sa...

kul mobil !
hvor har du kjøpt stenene ? :-)