CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 7. februar 2009

Ører og PUPPEGIRL.. eventuelt poupeegirl

LOL HVORFOR BLIR ALLE BILDER JEG PRØVER Å TA AV MEG SELV SÅ BLURRY?? :@:@:@ tidenes sleske smil, forresten. 8))) Og se mine vakkkre ører (L) haha, hver gang nye folk ser ørene mine får de ":O"-ansiktsuttrykk, pga tunnellene. HEY det er faktisk ganske vanlig å ha strekte ører, altså. 8D Dessuten er de bare 12mm, det er ikke sååå stort. Alle spør meg om jeg skal ha "sånne øra som dedærrane afrika-folkan har", men nei, det skal jeg ikke. Jeg liker de store ørene mine, men samtidig er jeg veldig fornøyd med at øreflippene mine fortsatt ser ut som øreflipper og ikke som skrukkete rosiner. SÅNN.

KJEDER MEG. Gjett hva jeg har gjort idag? Jeg har tatt bilder av halve klesskapet mitt! Oh yeah. Jeg kom nemlig plutselig på at jeg har profil på poupeegirl (nei, ikke puppe), en side der man har et slags virtuelt klesskap, så folk kan titte og bli sjalu på alle de awesome klærne man har. ;D eh, og man kan se i andres klesskap, leke dress-up og masse rart. SÅ jeg fant ut at jeg liksågreit kunne oppdatere der inne litt, sist var vel før sommeren eller noe sånt..
Link: http://pupe.ameba.jp/profile/cKQMHhVRxQML/
Så, hvis du som jeg, tragisk nok sitter inne på en lørdagskveld, så ta en titt da vel! Og har du virkelig lite å gjøre, så lag en konto selv og si ifra til meg. Ok? 8D

2 kommentarer:

Frida sa...

Fettenaiz, liker din stretsjjj

Emilie sa...

thanks :DDDD