CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 25. februar 2009

SVARTRUSS totusenogni

Idag var en konsentrert dag på frisørlinja. Vi drar til Bodø til fylkesmessa på Mandag, og har jobba med å få alt i stand, deriblandt vår STAND. Tina og Julie drev og målte opp noe på veggene da vi plutselig fikk beskjed om at russeklærne var ankommet! Standveggene ble LITT glemt da. De fleste nærmest spurtet ut til kantina for å hente de herlige posene fra RUSS.NO. TO MÅNEDER IGJEN FOLKENS

Russelua miii! Haha, vilt å tenke på at jeg faktisk er russ i år. Da jeg gikk i andre klasse og sånt brukte jeg å utbryte "tænk, nu e det bære elleve år tel vi e russ!!" what liksom. Jess, jeg har iallefall gleda meg lenge nok, og gjør det ennå! Dette blir knajlll.

HELT CRAZY

Blubb

Haha, dårlig bilde, men her er fronten på buksa mi. Hjerte og greier. Jeg hadde såklart bestilt i medium, så den var "litt" stor, men hvis jeg knepper igjen med de innerste knappene og har bukse under, så holder den seg på iallefall. ;D Er forsåvidt bare digg at den er baggy, jeg har aldri skjønt greia med tettsittende russebukser.

DELICIOUS RUSSEKORT. Jeg har tilsammen litt under 1000 stk (allerede byttet kort i klassen ;D), så jeg overlever vel russetida. De rosa er dritnice, jeg elsker dem!

Key-string. HADSEL VGS FOREVER ALTSÅ!


OG ikke nok med at vi fikk russeklærne - vi i klassen fikk også Bed Head-produkter til en verdi av 10 000 kr idag. TI TUSEN FOLKENS. Og vi kjøpte de for 2000. Var akkurat som julaften, alle var helt ville, ikke så veldig rart, det er snakk om to svære pappesker fulle av hårprodukter. Vi fikk velge oss et produkt hver, og jeg valgte SUPERSTAR blowdry lotion. Som navnet sier skal den haes i håret før føning. Trengte noe sånt, siden jeg ikke akkurat har verdens tykkeste hår. VOLUM PLZ
Som jeg har sagt før, det å gå frisør har så absolutt sine fordeler. BRA DAG!






3 kommentarer:

Frida sa...

NAIS. Jeg gleder meg til jeg skal RUSSE. Hvis jeg gidder XD

Emilie sa...

klart du må gidde det. er ikke det hele poenget med siste året på vgs?;D

Monica Tang sa...

KOZ